Forex Trading Skatt Filippinene Nyheter


Forex Taxation Basics. For nybegynnere forex handlende, er målet rett og slett å skape vellykkede handler. I et marked der fortjeneste og tap kan realiseres i blink of a eye, blir mange investorer involvert for å prøve hånden deres før de tenker langsiktig. om du planlegger å lage forex en karrierevei eller er interessert i å se hvordan strategien din går ut, er det enorme skattefordeler du bør vurdere før din første handel. Mens handel forex kan være et forvirrende felt å mestre, arkivere skatt i USA for din fortjeneste tapet kan minner om det vilde vesten her er en pause ned av hva du bør vite. for opsjoner og futures investorer for alle som ønsker å komme i gang i forex alternativer og eller futures er gruppert i det som er kjent som IRC 1256 kontrakter Disse IRS-sanksjonerte kontraktene innebærer at næringsdrivende får en lavere skatt på 60 40. Dette betyr at 60 av gevinster eller tap regnes som langsiktige kapitalgevinster og de resterende 40 som kort sikt. De to m ain fordeler av denne skattebehandlingen er. Tide Mange forex futures opsjoner handelsmenn gjør flere transaksjoner per dag Av disse handler kan opptil 60 regnes som langsiktige kapitalgevinster. Taksats Når handelsbeholdninger holdt mindre enn ett år, er investorer beskattet til 35 kortsiktig rente Ved handel futures eller opsjoner, er investorene beskattet til en 23 rente beregnet som 60 langsiktige tider 15 maksimal rente pluss 40 kortsiktighetstider 35 maks. rente For Over-the-Counter OTC Investors Most spothandlere er beskattet i henhold til IRC 988-kontrakter. Disse kontraktene er for valutatransaksjoner avgjort innen to dager, noe som gjør dem åpne for ordinære gevinster og tap som rapportert til IRS. Hvis du handler spotforex, vil du sannsynligvis automatisk bli gruppert i denne kategorien. Hovedfordelen ved denne skattebehandlingen er tapbeskyttelse Hvis du opplever netto tap gjennom årsskiftet, blir kategorisert som en 988-handler som en stor fordel. Som i 1256-kontrakten, kan du telle all din losse s som vanlige tap i stedet for bare de første 3.000paring de to IRC 988-kontraktene, er enklere enn IRC 1256-kontrakter, idet skattesatsen forblir konstant for både gevinster og tap - en ideell situasjon for tap 1256 kontrakter, mens mer komplekse, gir mer besparelser for en næringsdrivende med netto gevinster - 12 mer Den mest signifikante forskjellen mellom de to er forventet gevinster og tap. Løsningen Velge din kategori forsiktig Nå kommer den vanskelige delen til å bestemme hvordan du legger skatt på din situasjon. Hva gjør forveksling av valutaer forvirrende er det mens opsjoner futures og OTC er gruppert separat, kan du som investor velge enten en 1256 eller 988 kontrakt. Den vanskelige delen er at du må bestemme før 1. januar i handelsåret. De to typer forex-registreringer er konflikt, men på De fleste regnskapsfirmaer vil du bli gjenstand for 988 kontrakter hvis du er en spotmann og 1256 kontrakter hvis du er en futuresforhandler. Nøkkelfaktoren er å snakke med revisor før du investerer ting Når du begynner å handle, kan du ikke bytte fra 988 til 1256 eller vice versa. De fleste handlende vil forutse netto gevinster hvorfor andre handler, så de vil ønske å velge ut av 988 status og inntil 1256 status For å avvike fra en 988-status trenger du å lage et internt notat i bøkene dine, samt fil med din regnskapsfører. Denne komplikasjonen intensiverer hvis du handler aksjer og valutaer. Egenkapitaltransaksjoner blir beskattet annerledes, og du kan ikke velge 988 eller 1256 kontrakter, avhengig av statusen din. Spor resultatprestasjonen din I stedet for å stole på meglerklæringen, er en mer nøyaktig og skattevennlig måte å holde oversikt over fortjeneste på, gjennom resultatposten. Dette er en IRS-godkjent formel for registrering. netto. Trekk kontanter innskudd til kontoene dine og legg til uttak fra kontoene dine. Sluk inntekter fra renter og legg til rente betalt. Legg til andre handelsutgifter. Ytelseskortformelen wil Jeg gir deg en mer nøyaktig skildring av fortjenesteprosentforholdet ditt og vil gjøre årsskiftet arkivering enklere for deg og din regnskapsfører. Ting å huske Når det gjelder forexbeskatning, er det noen ting du vil huske på, inkludert. Frist for innlevering I de fleste tilfeller er du pålagt å velge en type skattesituasjon innen 1. januar. Hvis du er en ny handelsmann, kan du ta denne avgjørelsen før din første handel - om dette er 1. januar eller 31. desember. Det er også verdt bemerker at du kan endre status midt i året, men bare med IRS-godkjenning. Detaljert rekordlegging Å holde gode poster og sikkerhetskopier kan spare deg tid når skattesesongen nærmer seg Dette vil gi deg mer tid til handel og mindre tid til å forberede skatt. Betydningen av betale Noen handelsfolk prøver å slå systemet og tjene en full eller deltidsinntekter handel med utenlandsk valuta uten å betale skatt. Siden over-the-counter-handel ikke er registrert hos Commodities Futures Trading Commission CFTC, tror noen handelsfolk at de kan komme seg unna med Det er ikke bare dette uetisk, men skattemyndighetene vil etterhvert opphøre og skatteunddragelsesgebyrer vil trumpe eventuelle skatter du skylder. The Bottom Line Trading forex handler om å kapitalisere på muligheter og øke profittmarginene, slik at en vis investor vil gjøre det samme når det kommer til skatt Når du tar feil tid, kan du spare hundrevis om ikke tusenvis i skatt, noe som gjør det til en transaksjon som er vel verdt tiden. Risikoen for at en investering s verdi vil endres på grunn av endring i absolutt rentenivå , i spredningen mellom. Ethereum er en desentralisert programvareplattform som gjør det mulig å bygge SmartContracts og distribuerte applikasjonsapplikasjoner. Zero Day Attack er et angrep som utnytter en potensielt alvorlig programvaressikkerhetssvakhet som leverandøren eller utvikleren. Gjennomsnittlig rate ved hvilken en person eller selskap er skattepliktig Den effektive skattesatsen for enkeltpersoner er gjennomsnittsraten. En undersøkelse utført av United States Bureau of Labor Statistics for å måle ledige stillinger Det samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløpet som USA kan låne Gjeldstaket ble opprettet under Second Liberty Bond Act. Publisert på mandag 20. mars 2017 18 31 01 0800.FXOpen inviterer nybegynnere til å søke om Forex School March en ForexCup trading konkurranse på demo kontoer Forex School er en gjentakende konkurranse og deltakelse er gratis Forex School mars vil finne sted mellom 27 mars og 7 april Ved slutten av konkurransen vil de 20 beste handelsmenn bli tildelt ekte pengepremier a. Publisert på mandag, 06 mars 2017 17 31 39 0800. Kjære handler, Vær oppmerksom på endringene som skal gjøres i FXOpen MT4 servertid GMT-offset i MT4 FXOpen handelsplattform vil bli satt til GMT 3 søndag 12. mars 2017 Endringen gjelder for alle typer FXOpen-kontoer live ECN, STP, Crypto, Micro demo ECN, STP PAMM-kontoer. Ikke glem å justere GMT-offsetet. Publisert på ons, 01 mars 2017 20 41 15 0800. Hvis Forex-markedet får fart etter en slakk perio d rundt nyttår og jul, lanserer vi den 17. omgangen i Forex Finals Forex Finals er en gjentatt handelskonkurranse på live kontoer. Konkurransen starter den 6. mars og løper til 31. mars. Registreringen er allerede åpen. Som vanlig kan du telle generou. Publisert på Torsdag 16. februar 2017 19 56 58 0800. Kjære kunder, Vær oppmerksom på følgende endringer i handelstider for varer og indekser den 20. februar 2017 på grunn av presidentsdag i USA. Valuta par norske handels timer. Commodities Gold and Silver trading stopper klokka 20 00 GMT 2 FXOpen Server Tid XBRUSD US Brent Normal Handelstid XTIUSD US Crud. Publisert den 9. februar 2017 22 23 50 0800.FXOpen tilbyr nybegynnerhandlere muligheten til å øve sine ferdigheter ved å bli med i Forex School februar en ForexCup trading konkurranse på demo kontoer Forex School er en gjentakende konkurranse og deltakelse er gratis Forex School Februar vil finne sted mellom 20. februar og 3. mars Registrering er allerede åpen n På t. Publisert på mandag 23. januar 2017 22 05 00 0800. Den nye 16. turneringen av Forex Finals starter 30. januar og fortsetter til 24. februar. Forex Finals er en gjentatt handelskonkurranse på live kontoer. Registrering er allerede åpen På slutten av turen vil vi avgjøre topp 5 handelsmenn som vil dele premiefondet på 1 400 USD Vinneren vil bli tildelt a. Posted 7 april 2014.FXOpen Advantages. Narrow sprer seg fra 0 pips på EUR USD. Attractive Forex bonuser på nye trading accounts. Minimum innskudd for Forex mikro kontoer bare 1.Minimum innskudd for Forex standard kontoer bare 25.Minimum innskudd for ECN STP kontoer bare 1000.PAMM kontoer for profesjonelle Filippinene handelsfolk. SWAP-gratis kontoer for muslimer islamske kontoer. Free ubegrenset Forex demo kontoer tilgjengelig. Margin utnytte fra 1 1 til 1 500. Den beste i trading verden MetaTrader 4 platform. On-gang ukentlig og månedlig Forex trading konkurranser ForexCup Turneringer. Experienced og nyttig live support i Filippinene. Jeg skjønte at du virkelig kan minimere risikoen i handel. For å gjøre det, vil du åpne posisjonen din på valutapar som er korrelert. Hvis jeg vil åpne en posisjon på EURUSD, kan du innse etter en stund at du kanskje er feil, en holdning som alltid er bra å ha. Når du sa det, vil du kanskje se korrelasjonstabellen nedenfor. Som i september 2011. Hvis du vil styre risiko for EURUSD-handelen. Du vil kanskje åpne en posisjon på AUDUSD og andre korrelerte par. Hedging og Managing Risk. Lets sier at du går KORT EURUSD for å sikre den risikoen du trenger å gå. LANG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. Doing denne strategien kan gi deg mindre risiko fordi en gang EURUSD kan gå nedtrenden annen valuta kan gå opptrend dermed minimere risikoen Men det minimerer også belønningen Hvis du vil være en våpenhvile og amped opp din fortjeneste, kan du bruke den ene nedenfor. Doble risikobeløpet. Din posi KORT EURUSD for å doble risikoen du trenger å gå. SORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. Kjenne hvilken valuta som er knyttet til hverandre gir du har fordelen av å spille kortene dine godt i tilfelle du ikke er sikker. Når du tenker på forex trading og diagrammer, er det det som er hva som helst tid diagrammer du er i prinsippene, er fortsatt det samme. Et 1 minutt diagram vil være det samme som det daglige diagrammet Det jeg fant ut i forrige uke mens jeg prøver å handle intradagskart er at det ikke alltid er tilfellet. Jeg handler vellykket på daglige diagrammer og jeg elsker friheten det bringer fordi noen ganger må jeg ikke handle hver dag og jeg kommer til å gjøre noe annet Mens jeg venter på neste lysestake, vil det ta en annen dag Det er derfor da jeg prøvde å handle på mindre tidsrammer, fikk jeg aldri noe overskudd. Jeg vet ikke. Kanskje det er bare jeg, jeg følger fortsatt Mine regler, men det faktum at intradag handel er et helt nytt dyr enn andre diagrammer Jeg skjønner at hvis jeg virkelig vil lykkes i dette, må jeg mestre ett diagram om gangen. Mange bøker som hevder at deres metode er flott på noen diagrammer, vet jeg kanskje. Kanskje bare min strategi er ikke så god. Det er derfor Jeg kjøpte noen bøker for å lese Jeg vil legge inn noen av de tingene jeg lærte og testet når jeg var ferdig med å lese boken. Dra nytte av EUROSON-gjeldskrisen. Vet du hva som gjør flotte profesjonelle pokerspillere, det er deres penger. det er få flotte pokerspillere, og mange mennesker bare gambling ved hjelp av flaks er fordi store pokerspillere vet hvordan de skal bruke penger. De kjenner til sannsynlighetene for hvert kort de håndteres. De prøver ikke å presse lykken selv med dårlig kort håper at deres konkurranse er verre I forex trading prøver å få vente på riktig øyeblikk for å åpne posisjon, i stedet for å prøve lykken, bare fordi du vil åpne en posisjon. Nedgangen til de fleste forexhandlere er at de pleier å over tr ade De vil åpne en posisjon bare for å åpne en posisjon Dette er skadelig for en god handelsstrategi, uansett strategien. Lønnsadministrasjon, tror jeg, er den beste delen og gjør det meste ut av en forex tradingstrategi Systems for inngang og utgang som fibonacci, teknisk analyse og hva som ikke er bare den lille delen. En pokerspiller gjør det samme for å overleve bordet. Han må styre pengene hvis det kommer en tid når han lider konstant tap. Handel er på samme måte, du må overleve konsekvente tap til neste store trend kommer der du kan få tilbake tapene dine og deretter noen. I disse dager gikk jeg tapt litt denne uken på grunn av noen positive nyheter om euroområdet og nyheter om USD og alle gode nyheter jeg var kort på EUR USD, og ​​det slo meg med tap Men jeg er fortsatt i dette spillet Og vil trolig på lang tid Denne uken har vært så emosjonell for meg Ikke fordi jeg mistet og jeg er nede følelsesmessig, men fordi jeg aldri har følt så bestemt l Ike det føles som en brennende lidenskap inne. Dette er nøyaktig samme følelse som jeg følte før det er en brennende lidenskap for å forandre For å få de tingene jeg vil ha, og å gjøre alt som trengs for å få det. Å se ting jeg vil ha og vite det det er ingen sjanse til å få det til jeg endrer meg selv, holdninger eller vaner gjør meg sint på en god måte. Gjør meg ber om forandring. Gir meg risiko. Gjør meg leve livet. Jeg vet at du sannsynligvis ikke ville forstå hva jeg snakker akkurat nå Men for de av dere som har gjort noe i livet deres på et terningkast og risikerer alt bare for det ene øyeblikket, vet jeg at du forstår det. Det er en god følelse å risikere noe og bli belønnet. Det er en god følelse å forfølge noe, nei Uansett hvor umulig det kan virke, og bare nyt reisen. På dette punktet lever jeg livet. Enkelt sagt, jeg tror jeg har funnet min hensikt og ekte mål for de neste 10 årene og jeg takker Forex Trading for å få meg til å innse alle det. Jeg så dette markedet på AUD USD par og gjorde en kort oppføring Jeg tror det vil gå ned på grunn av momentet av kjøpetrykket har nå trolig avsluttet Jeg er fortsatt ikke sikker på at jeg ikke har noe å sikkerhetskopiere denne handelen, men instinkt jeg kan skru opp dette, men i det minste er det listet her, og jeg kan fortsatt gå tilbake med alle forex handler jeg laget. Oppdatere 10 februar 10 30. Miskien det er derfor vi burde ikke sette følelser når handelen min handel er nå på -23 7 pips Jeg kan fortsatt se at det går ned nå, kan det vel også være på handel. Som jeg handler inn i 2013 skjønte jeg at min forex trading sakte blir et mer modent system. Da jeg møter andre handelsfolk i forumet og som jeg handler til mitt 4 år, har systemet mitt, fra en go-to-go - out-fast handler til en mer myk, sakte men lønnsom og trygg måte kan åpne en handel og se på den neste uke, slags handel. Dette synes jeg er bedre enn å lide stresset av dagens handel. Men som jeg skjønner dette, kan jeg også legge ut mindre og mindre fordi handel har ingenting å være begeistret for når jeg søker etter lengre handler, reiser og søker for meningen med livet Og jeg vil ikke etterlate utallige nybegynnere som fortsatt snubler i mørket. Jeg har tenkt på en medlemsklubb der jeg kan lære dem online en på en eller en signaltjeneste som jeg kunne kontakte deg, skal jeg ha en handel åpnet og lukket Min analyse og mening og selvfølgelig åpne spørsmål om hvordan jeg handler og min indikator, ichimoku Selvfølgelig vil jeg ikke lades, men jeg tror det ikke ville være mulig da jeg ville ansette folk til å utvikle et system slik vil jeg ikke være i den røde sonen siden jeg ikke vil bruke pengene til handel for dette. Hva synes dere om En signaltjeneste eller en medlemsklubb eller begge deler Og hvor mye er du villig til å betale? komfortabel paying. PSI tror 99 er motorvei ran. Siste uke har vært god forex trading ikke så bra på lokale markeder og aksjemarkedet skjønt Men det er en annen historie. Type praktisert tålmodighet, ikke bare i handel, men generelt også. Du ser, forrige uke , dette nettstedet ble hacket Og jeg thoug ht det var en god mulighet til å teste tålmodighet som jeg aldri panikket og bare beroliget meg selv at alt er greit. Nå ser det bra ut, det føltes ganske bra fredag, jeg fikk en sjanse til å gå inn i en handel som jeg syntes var en god stund. GBPJPY og USDJPY, og jeg vil gjennomgå dem i dag. Det er en god kjøpsmulighet. Det ser ut til at trenden er avsluttet for GBPJPY, men vær ikke så sikker. Selv om det ikke er slutten på trenden, er det fortsatt en liten risiko å ta med gode belønninger Vi bør forvente at prisen går opp til 50 fib entrancement Hvis det ikke går høyt på torsdag, kan vi kalle denne handelen ugyldig Likevel, jeg er i denne handelen og risikobeløpet er bra, så jeg holder fast med det Ukentlig er det en nedgang og Månedlig har nettopp nå en støtte Denne uken vil være avgjørende for å avslutte denne måneds pris. Det ser ut til at det allerede har rammet bunnbunnen. Så jeg tar LANG handler fra nå av. Husk å bruke stopptap, slik at du kan redusere risiko. Gjør for 2011 25 000 Netto fortjeneste i 1 Måned. Jeg vil rai se stekene Mitt mål fra september 2011 til september 2012 vil være å tjene 25 000 nettoresultat i løpet av 1 måned JA En million pesos en MÅNED jeg liker å skyte for å bryte ned betyr at jeg skal tjene minst 833 per dag. Hvordan Nå mål. Studer mer om penger ledelse. Risk mer og vær defensiv. Alltid tro at jeg kan være feil i en gitt handel. Gjør meg tenk defensivt snarere enn støtende å ta unødvendige farer. Ta mer risiko på vellykkede handler og reduser risikoen for feilhandler. Alltid tenk på utgangen mer enn oppføringen. Lønnsforvaltning, psykologi og avslutte strategi. Hovedmål for 2010 GJØR D 5000 fortjeneste per måned i forex trading. Jeg har allerede et handelsmål. Men bare for å gjøre det offisielt, vil jeg skrive det på denne journalen, så jeg kan komme tilbake senere og se fremgangen min I år 2010 er målet mitt å nå 5000 per måned i fortjeneste i forex trading. Ved utgangen av 2010 skal jeg tjene minst 5000 per måned. Bryte det ned til dager 5.000 20 250 Det er 250 per dag. Hø w Å nå mål. Jeg vil være tålmodig. Kun handle på lengre diagrammer Daglig Ukentlig Jeg har veldig dårlig erfaring med dagshandel, men har stor suksess med daglig og ukentlig, så jeg vil holde fast med hver dag og hver uke til jeg er kjent med dag trading på demo account. Follow trenden. Følg mitt system. Remind meg selv å avstå fra overtrading. My ultimate mål er å tjene min første million dollar med forex Men det vil ta en stund jeg vet Bare å holde et mer nåbart mål for nå basert på min erfaring. UPDATE fra 1. september 2011 har jeg nådd målet mitt på 5.000 nettoresultat på en måned. Det har vært en lang reise og jeg var sen i ca ett år å oppnå dette målet. Men det har vært et veldig godt eventyr og en mye læringskurve Først trodde jeg at det var umulig og nå kan jeg gå videre til større ting. Større betyr større fortjeneste. AUD CAD Daglig Diagram. En tekstbok lysestake mønster oppdaget på AUD CAD En perfekt mulighet ville være å vente på neste lys hvis dets et okselys, så er det et gyldig si gnal Hvis ikke, så kan den falske alarmen Risikostyrerne komme inn på dette paret nå på den lange siden. Jeg har aldri sett et stearinlyspinne mønster så lett som en dag som denne. Folk som er ny på forex-handel eller folk som ønsker å handel i Forex markedet alltid forvirrer meg Du kjenner de typiske personene som har 9 timers jobb mandag til fredag ​​og tror at de selv kan opprettholde seg selv med jobben sin og bli millionær i forex trading. Det er ingenting galt med dette tankegangen og mange mennesker har startet med dette Men å tenke dypere, hvis du skal dele tiden din med forex trading og din dag jobb, gjør det ikke det bare en halv assed innsats for å begynne med. trading Så du får ingenting gjort i det hele tatt Jeg m ikke si at du bør slutte jobben din til å gjøre forex Hva jeg prøver å innpode til nye forex-handelsmenn, er det åpne sinnet og de reelle forventningene i forex trading Hvis du deler din tid, jonglerer handel og arbeid, du Jeg vil oppnå din egen næring i Forex trading mer enn noen få titalls år. Aldri noen gang undervurdere forex og si at jeg kan gjøre denne deltid og kanskje en dag, jeg vil være rik C mon man, du konkurrerer mot de mest konkurransedyktige handelsmennene i Verden som gjør denne jobben for fulltid, med millioner av penger avhengig av dem. Og for å tro at du vil bli rik med halvtankinnsats, er det som å prøve å gå til månen med en sykkel. Hvis du vil lykkes i forex trading, har du bør være konkurransedyktig, ha fokus og aldri undervurdere markedet. Du kan gjøre deltid arbeid deltid handel alt du vil, men ingenting kommer ut noe godt om å være en wishy washy sønn av en pistol. Post navigasjon. Populære innlegg. Forex meglere XE Markeder - Forex Broker Review XE Markets Trade ikke 73 kommentarer. Om Forex Filippinene ble født da en ung bedriftseier 39 comments. My Forex Trading Mål for 2011 25.000 Netto fortjeneste i 1 måned Jeg vil gi 25 kommentarer. Hvordan handle Forex Velkommen til Forex Trading. Hvordan handle Forex Co urse På denne siden får du 19 kommentarer. Forex Trading Strategy Forfatteren, er en opprør og en total røv til myndighet 15 kommentarer. Hvorfor alle bør Trad Jeg tar tid for forex trading som jeg legger merke til jeg har 13 kommentarer. Forex 101 Forex Grunnleggende - Så jeg begynte endelig å lage et innlegg om grunnleggende om 13 kommentarermuligheter for Traders II m å skape et fellesskap for handelsmenn og investorer A c 12 kommentarer. Hva er dine mål i Fo 180 pips på AUD USD Når folk spør meg hva jeg gjør 11 kommentarer. QA Hvordan komme i gang Jeg er i dag hviledag for meg Og som jeg venter på noen timer 11 kommentarer. Hvordan handler Forex. Recent Comments. Recent Posts. Forex og CFD s er leveraged produkter som har en høy grad av risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering. Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sikre at du fullt ut forstår de risikoene som er involvert og søke uavhengig råd hvis det er nødvendig. Forex, CFDs og Gold. Have en mening om US Dollar Trade it. Forex , CFDs og Gold. Forex, Spread Betting og CFDS. At FXCM, streber vi etter å gi deg den beste handelsopplevelsen. Vi tilbyr tilgang til det globale forex trading markedet, med intuitive plattform alternativer, inkludert vår prisbelønte Trading Station Vi tilbyr også forex utdanning, så om du bare begynner i den spennende verden av forex trading, eller du bare ønsker å skjerpe handelsverktøyene du har utviklet gjennom årene, er vi her for å hjelpe Vårt kundeservice-team, en av de beste i bransjen , er tilgjengelig 24 7, uansett hvor du er i verden. Prøv oss. Registrer deg for en gratis FXCM-brukerkonto, som lar deg teste ut plattformen og oppleve noen av fordelene vi gir til våre forhandlere. Når du er klar, er du klar kan åpne en FXCM-konto med så lite som 50. Traders forex CFD s på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer som du kan opprettholde tap i overkant av innskudd. Utnyttelse kan virke mot deg. Vær klar over og forstå fullstendig alle risikoer knyttet til markedet og handel Før handel handler noen produkter som tilbys av Forex Capital Markets Limited, inkludert alle EU-grener, FXCM Australia Pty Limited, noen tilknyttede selskaper av førnevnte firmaer eller andre firmaer i FXCM-gruppen av selskaper, samlet FXCM-gruppen, nøye med å vurdere din økonomisk situasjon og erfaringsnivå Hvis du velger å handle med produkter som tilbys av FXCM Australia Pty Limited FXCM AU AFSL 309763, må du lese og forstå Financial Services Guide Produktopplysningserklæring og forretningsbetingelser FXCM-gruppen kan gi generell kommentar som ikke er ment som investeringsrådgivning og må ikke tolkes som sådan. Søk råd fra en egen finansiell rådgiver. FXCM-konsernet påtar seg intet ansvar for feil, unøyaktigheter eller utelatelser garanterer ikke nøyaktigheten, fullstendigheten av informasjon, tekst, grafikk, koblinger eller andre gjenstander som finnes i disse materialene. Les og forstå vilkårene og betingelsene på FXCM Groups nettsider FXCM Group har hovedkvarter i 55 Water Street, 50th Floor, New York, NY 10041 USA. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority. Registreringsnummer 217689 Registrert i England og Wales med Companies House selskapsnummer 04072877 FXCM Australia Pty Limited FXCM AU er regulert av Australian Securities and Investments Commission, AFSL 309763 FXCM AU ACN 121934432 FXCM Markets Limited FXCM Markets er et driftsselskap innen FXCM Group FXCM Markets er ikke regulert og ikke underlagt til regulatorisk tilsyn som styrer andre FXCM Group-enheter, som inkluderer, men er ikke begrenset til, Financial Conduct Authority, og Australian Securities and Investments Commission FXCM Global Services, LLC er et driftsdatterselskap innen FXCM Group FXCM Global Services, LLC er ikke regulert og ikke underlagt tilsynsansvar. Prestasjonsprestasjoner Tidligere ytelse er ikke en indi cator for fremtidige resultater. Opphavsrett 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert.55 Vann St 50. etasje, New York, NY 10041 USA. Forex Broker Filippinene. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sweden. Trading utenlandsk valuta på margin har høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Ingen informasjon eller oppfatning på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester. Tidligere resultater er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse. Les vår juridiske ansvarsfraskrivelse. 2017 OptiLab Partners AB Alle rettigheter Forbeholdt.

Comments

Popular Posts